egopic!


Hej på er!

Jag vaknade inte nu för er som trodde det, hehe! Utan det gjorde jag redan vid tio-tiden, men jag mår inte bra idag så har bara degat framför en massa serier (dåliga repriser med andra ord). Jag började må dåligt redan igårkväll när vi var ute, jag fick ont i halsen och hostade. Nu är halsen värre och har även haft feber, hmm.. Så typiskt, jag har varken tid eller råd att bli sjuk nu.

Utgången igår var lite av en besvikelse. Det var inte mycket folk ute och musiken sög rent utsagt! Visst, rock fungerar ibland men inte på en krog där man vill dansa till partymusic! Men vi hade våran underhållning, eller hur Tessan? ;)
Love you bubbelgum, vad skulle vi göra utan varandra på dansgolvet? Hur skulle vi kunna "smita" från guysen?

Nej nu ska jag ta en dusch!
Hade ni en bra lördagkväll?
2008-07-06 @ 14:03:57 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

haha jag kommenterar typ jämt :D HAHA

usch, jag hatar när det är dålig musik :|

2008-07-07 @ 16:35:50
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: Tessan!

Ja! Haha! Utan våra små räddningsmoment skulle kvällarna inte vara lika bra! Love you to !:D

2008-07-08 @ 18:20:34
URL: http://grablers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback