gamla goda tiden!

Jag och Ronja sitter på msn och pratar om gamla goda tider! Tänk om man faktiskt kunde spola tillbaka tiden, fan vad härligt det skulle vara. Bara för en dag eller två. Så många minnen! Men vårt gemensamma bästa är nog en gång när vi gick i femman och skulle ha ett uppträdande för föräldrar och vi + 3 till skulle dansa till en låt. Antonia skulle sköta musiken. När vi väl kommer till skolan har vi en stark känsla av att vi glömt något så vi börjar fundera och helt plötsligt "Shit vi glömde Antonia!" Hahahahaha, skrattar ihjäl mig av tanken!

Iallafall, här är lite random pics från goda tiderna.

Dansuppvisningen.


Mitt och Ronjas "Glitterparty"!


Jag och Candy (Eller My B som jag känner henne som) för många många år sen!
2008-07-14 @ 20:32:10 Betydelsefullt Permalink

Kommentarer

Postat av: Antonia

hahahhahhahahaha, fan vad taskiga ni var då :P

jag började asgarva nu när jag läste det där! :D

Kom och tänka på när vi spelade upp Snövit också :P

2008-07-15 @ 01:45:09
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback