Jiddra inte med Zohan!


En sen uppdatering. Har inte orkar sitta här en längre stund idag!
Usch, kollar bara på sidor jag inte borde kolla på (som facebook, där minnen från Rhodos finns).

Ja, idag var jag ju med lillskiten inne i hufvudstaden och såg på Jiddra inte med Zohan. Den var faktiskt väldigt rolig på sina ställen. Jag hade dock inte läst innan vad den handlade om så det tog ett tag för mig att fatta. Men det var helt klart värt pengarna! Efter bion sprang vi på toaletten och kissade järnet och sedan fick jag lite shoppingtid. Han är snäll min bror! En grå klänning ifrån BikBok fick följa med hem, endast 79 kronor på rea!

Allt som allt, en toppendag!
Vad har ni gjort idag?
2008-07-03 @ 23:05:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Angelica

Jepps, jag bor på Malta :) I alla fall tills i Augusti då jag drar tillbaka till Sverige :)

2008-07-04 @ 02:02:13
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback