samlag och fönstershopping!

Nu är jag hemma ifrån Hufvudstaden.
Besöket där innefattade en trevlig stund med kapet från Toxic i hans lägenhet. Det blev some samlag och det var jäkligt najs. Dock fick jag ont i härligheten efter ett tag. Jag får så ibland, det bränner och svider typ! Riktigt jobbigt är det då man inte kan njuta fullt så mycket som man vill. Någon mer som lider utav det?

Efter det så begav jag mig till city igen medans han åkte till jobbet. Där träffade jag Ronja för lite fönstershopping  och jag kom hem med 1 linne, 1 t-shirt, 1 kofta, 1 klänning och leggins. Inte dåligt för att vara fönstershopping va?!

Nu är jag helt slut i fötterna så ska slänga mig i soffan med benen över mamma!
2008-07-21 @ 21:40:04 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

hahahaha ett ärligt inlägg ;)

2008-07-22 @ 12:02:53
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback