The kisses were like dynamite!

God mittpådagen!

Nu äntligen verkar Comhem ha blivit påkomna, så de kan inte längre våldta modemet utan hårda straff! (Men vem vet? När jag skrivit klart och ska publicera börjar dem väl igen!)

Iallafall.
Igår blev Antonia myndig och det blev en partynight out i stan men det började med förfest hemma hos Annas brorsa! Där drack vi lite och fixade oss iordning, plattade hår och sminkade. Vid 21 bar färden av in till Hufvudstaden där det blev utgång på Toxic. Det var härligt folk där och jag var väl lite lagom social (läs; Full!) Men jag hade superkul.
Jag tror äntligen att en viss person förstått att jag inte vill ha mer än vänskap då jag faktiskt bytte kroppsvätska med 2 stycken (oops!) Dock var den ene ingenting att ha förutom snygga tatueringar. Men så ytlig kan man ändå inte vara?! MEN.. sen såg jag gudaporten! Han var snygg, han hade snygga kläder och var kock. Kan det bli bättre? Kyssas och dansa kunde han, that's what I want!!

Nej nu ska jag sluta prata!
Hade ni en trevlig kväll?
2008-07-20 @ 12:09:32 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: JONNA

sv; verkligen :)

2008-07-20 @ 12:33:13
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ja, sista killen var riktigt söt faktiskt!

fyfan va ont i fötterna jag har idag! nån trampade på min fot med högklackat så jag har västa blåmärket, jävla skit!

2008-07-20 @ 12:44:42
URL: http://hollywoodhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback