tidig körning och hemlig träff!


Imorgon har jag en tidig körning (7.45) så jag ska bara fixa lite saker nu innan jag beger mig mot drömmarnas land.
Efter körningen så ska jag in till Hufvudstaden för att träffa span nummer 2 från igår. Jag måste erkänna att jag är lite nervös! Men ändå förväntansfull, vad kommer att hända? Men som sagt, känns det inte bra så kan jag alltid åka därifrån och sedan behöver jag aldrig mer träffa honom.

Efter det så ska jag träffa Ronja för lite fönstershopping och mattiggande! Jag längtar :)

2008-07-20 @ 22:27:21 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Majken

åh ser fram emot att få veta hur det går! =)

2008-07-20 @ 22:52:59
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback