1 juni

Hej på er!

Mitt internet har varit ur funktion sedan igårkväll. Efter jobbet igår mötte jag upp Tessan och vi gick ner i hamnen där vi senare mötte Stoffe. Jag blev även kidnappad av en väldigt full kille som bjöd oss på Aquatini som vi tog och sprang, haha! Han var för full för att det skulle vara charmigt..

Idag har jag och Tessan legat ute och solat sedan klockan elva och det känns i kroppen måste jag säga. Är helt seg och mör men åh så skönt det är. Äntligen är sommaren här! Första juni idag och allt..

Nej nu ska jag hoppa in i en kall dusch!

2008-06-01 @ 14:51:38 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Lisa

haha, jaja de är lungt. jag kan tillochmed kasta glass på dig om du vill? inte för att jag tror att jag får behålla jobbet då, men iaf ;)

2008-06-01 @ 16:13:16
URL: http://lisisa.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag har också legat ute sedan elva, sedan vid tolv dog jag nästan av värmen så vi packade väskan och for till stranden... om jag är bränd? haha, ja! aj! :P

2008-06-01 @ 16:25:56
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback