dragkamp om kläderna!

Hej på er!

Jag är helt slut efter en dags jobb innehållande dragkamp med boenden för att få på/av kläder, bäddning av kissiga sängar och matlagning! Väl hemma har det inte varit mycket lugnare eftersom brorsan fyller år. Det har vart släkt här, mina "bebisar" och dem är det full rulle på. Men det är himla mysigt att springa efter dem!

Nu ska jag snart stupa i säng, imorgon börjar jag 7 igen och då är det bara jag och en vikarie till som jobbar, så här pratar vi om ansvar! Att få upp dem boende, få i dem mat och sånt. Även att laga maten, ja, hmm.. köket är inte min kompis om man säger så. Får hoppas att det är killens kompis! Haha, nej men det kommer gå så bra!

Nej om jag ska sluta skriva nu.
Ha en superbra fortsatt kväll!
2008-06-26 @ 21:57:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Majken

åh jag kan tänka mej det :) praoade på ett äldreboende för något år sedan och det är den bsta praktik jag haft. Det är ju inte riktigt samma sakmen ändå :)

2008-06-27 @ 00:13:47
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Marie

låter skönt :)

2008-06-27 @ 12:14:52
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback