"För du har tagit studenten.."

God morgon sötnötar!

Härliga dag idag igen, jag mår som en princessa! Ja nästan iallafall.
Igår blev det som sagt utgång inne i stora staden med ett gäng killar som var mycket trevliga! Vi satt först på en typ av uteservering innan vi gick vidare till Kickis. Mysigt ställe det och mycket dans blev det! Tyvärr åkte vi hem tidigt (mitt fel kanske?), men bor man här nere så går det knappat bussar. Men ikväll blir det utgång igen, i staden och då stannar vi längre..

Idag måste jag också säga GRATTIS TILL STUDENTEN alla treor på Nynäshamns Gymnasium. Störst grattis till kusinen Magnus. Klockan två blir det mottagning hos honom!

Nej nu ska jag lägga mig och sola!
2008-06-06 @ 10:52:51 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback