infektion och utbuktning på trumhinna!

 - Hooooooooost!

Mina lungor är halvvägs ut ur strupen vid det här laget.
Jag har iallafall varit hos en läkare nu och jag fick ta blodprov och halsprov.
Blodprovet visade på en infektion i kroppen och den har till stor del satt sig i luftvägarna. Så jag fick någon hostmedicin - En stor fobi! Men det får fan gå, jag tänker inte hosta så här längre.

Han kikade även på mina öron och jag har en utbuktning på min vänstra trumhinna vilket förklarar att jag inte hör något där. Så får hoppas att det går över snart för det är riktigt jobbigt att leva i en bubbla!

Jaja nog om mina sjukdomar.
Nu blir det till att vila hela helgen!
Händer något speciellt nu på midsommar?
2008-06-19 @ 19:32:43 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Usch, låter inte skoj. Krya på dig, Mojsan! :D



Midsommar firas med vännerna :) Du ska bara ligga hemma? :(

2008-06-19 @ 19:39:25
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Marie

haha ja, men visst är det så jävla jobbigt o pressa i solen? :D man dör ju fan.

stackare som är sjuk ;/ krya på dig!

jag ska umgås med baby o hela hans familj+släkt o umgås o såntdär :)

hoppas du får en bra midsommar även fast du är sjuk.

2008-06-19 @ 20:29:44
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo, det är tråkigt kanske. Men midsommar firas ju varje år ;)



Du får köra en sådan midsommarafton några dagar senare, det funkar också! ;)

2008-06-19 @ 21:26:24
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback