en kväll på 360!

Hej på er!

image1688Igår var en helt underbar kväll! Det var hur kul som helst, 360 blir det absolut fler gånger.

Ja jag vet inte mer vad jag ska säga om det, lite tråkigt för er att läsa detaljer om det, men jag kan säga såhär. Jag och Johanna sjöng karaoke (You're the one that I want) och det var superkul. Trots att jag inte kan sjunga så fick jag ett fan vid namn Andreas som sedan hängde efter mig hela kvällen/natten. Han gissade att jag var mellan 22-24 år, haha så fel man kan ha. I'm only 18! Men fan vad kul det var. Tack Stoffe för allt! Tack alla för resten. Nästa gång drar jag med på efterfesten! Haha, vilket rim.. Oj oj oj, är helt uppe i varv fortfarande.


Juste, när vi stod och väntade på taxi utanför så gick ingen mindre än Björn Gustafsson förbi. Han såg ut att ha väldigt bråttom när han gick där med telefonen i högsta hugg, om det är möjligt så är han ännu sötare irl!


Nej nu blir det för mycket text, men I'm back on track!

Nu ska jag ut och bättra på brännan ytterligare!

Tjingeling

2008-05-25 @ 13:23:29 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Åååh, jag såg Björn Gustafsson på tv! :D hihihihi.

Och ja, han är mycket sötare i verkligheten! :)

Det märks att kvällen var toppen! :D

2008-05-25 @ 15:42:06
URL: http://Louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback