förbannelse!

Hej på er sockertoppar!

Idag mår jag inte bara som en överkörd utan som en ÖVERKÖRD! Helvete, vad allergisk jag är. Jag nyser stup i ett och ansiktet känns svullet och det kliar överallt. Varför fick jag denna förbannelse?



Idag hade jag bara en lektion (Egentligen två men var i stort sett medvetslös så kom inte upp ur sängen). Efter den lektionen väckte jag Oscar och sen bar det av dit, mysigt värre! Dock åkte jag hem tidigt för att övningsköra men min kära far har fortfarande inte dykt upp hemma. Ska nog ringa och skälla lite på honom!

Har ni haft en bra dag idag?
2008-05-13 @ 19:20:58 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: benita

ja, min dag har bara varit bra :)
själv?

2008-05-13 @ 19:38:41
URL: http://benitamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback