jönköping!

image1673

Hej på er allesammans!

Klockan 05.00 imorse ringde klockan.
Då skulle jag och Anna pallra oss upp för att ta oss till skolan där en hyrd buss väntade för att ta oss till Jönköping. Alla OP-klasser åkte klockan sex noll noll ner för att kolla på yrkes-sm.

Efter fyra timmars bilresa med hypade tonåringar så var vi framme!
Det tog oss ungefär 40 minuter att kolla igenom hela "mässan" och då skrek magarna efter mat.
Vi började våran vandring för att hitta ett McDonalds. Vi gick och gick. Sen gick vi lite till.
Efter en timme av massa klagande, skrattande, gnällande och skavsår så var vi framme vid himmelens port!

Efter att vi fått i oss mat så tog vi bussen tillbaka vilket var grymt mycket skönare!
Resan hemåt började vid två-tiden och nu är jag hemma!

Dagen har varit jätteskoj och jag är så glad att jag valde Omvårdnadsprogrammet. Härligare människor får man leta länge efter! Humorn är bäst, vänskapen är bäst!!

2008-05-15 @ 18:46:58 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Hahahah.. vad bra att det var trevligt :D

Hur har det gått med allergin?

2008-05-15 @ 19:13:02
URL: http://louiiiiise.blogg.se
Postat av: Erica,

Svar:
Haha men vafaaan:P Man skulle gissa en låt som en tjej skulle ha på skolavslutnignen och så kom det en ledtråd varje dag:P jag gissade rätt så nu blir jag länkad från hennes blogg hela veckan eller nåt^^

2008-05-15 @ 21:00:20
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback