restvecka!

God morgon sunshines!

Ännu en strålande dag, är våren äntligen här på riktigt? Eller försommar kanske man ska säga, det är ändå juni snart. Hoppas ni alla mår bra och att helgen gick bra.

Den här veckan kommer nog gå åt till rester i de olika ämnena. Det enda jag vet att jag har är två omprov i samhälle som jag ska göra imorgon. Tredje gången gillt heter det va?
Det kommer med andra ord bli en skön och slapp vecka för att inte tala om nästa - avslutningsveckan. Då är det inga vanliga dagar, inga lektioner. Zero zero zero.

Nej nu ska jag göra mig iordning!
Ha en toppendag!
2008-05-26 @ 10:45:04 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Hm.. här är livet lika grått och trkigt som ute... :(

2008-05-26 @ 12:37:06
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Marie

fattar inte att folk ställer upp i det progrmmet. haha.-



ah, hoppas det går bra o prata ut idag. :(

Kram

2008-05-26 @ 12:53:34
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback