sockerbollar!


Nu är jag hemkommen ifrån dessa två sockerbollar! Att två små barn kan lysa upp en hel värld så som dem gör, helt otroligt. Lilla Melker är så busig och kramig. Han har lärt sig att säga "My" nu, så kul att höra! Matilda pratar mer och mer och var hur söt som helst i sin vita klänning och rosa leggins! Titta bara på dem, sooocker!

Jag övningskörde både dit och hem och det gick hur bra som helst, pappa behöver inte längre komma med tips och säga hur jag ska göra i vissa lägen. Det känns hur bra som helst och jag älskar att sitta bakom ratten!
2008-05-31 @ 14:51:59 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Det är ju helt sjukt varmt! Jag är på Hawaii för tusan, så hett är det. Det är nästan lite äckligt! ;P

2008-05-31 @ 14:56:10
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: lisa

jo, man får hoppas på de bästa..



jora, de gick väl bra. du skulle sett mina mjukglassar, snacka stora. haha :p fast jag fick inget svar om vad som skulle hända nu efter, dom sa typ att dom skulle höra av sig och de får man väl se :p

2008-06-01 @ 13:26:42
URL: http://lisisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback