varning för en bibel!

image1667

Hej alla galna människor!

Jag börjar nästan skämmas över min kassa uppdatering. Men den här helgen har jag haft alla bollar i luften (?).
I fredags kom Oscar hit och vi myste framför tvn. I lördags vaknade vi sent (eller jag gjorde) och sedan åkte vi till Handen och grillade lite i en park, vilket var mysigt! Efter det åkte vi hem hit igen, Johanna åkte med mig och vi piffade till oss innan vi begav oss till Erica och sedan till Telegrafen där våran krogoskuld togs. Det gick helt smärtfritt till förutom lite klängiga killar. Men som jag säger - "Jag kan karate!" . Det var en lyckad kväll! 
Idag vaknade vi också sent (jag med även denna gång kanske?) Jag sover så otroligt bra med Oscar bredvid mig, kan inte förstå. I natt kommer det vara tomt och kallt :( . 

Oj mycket text. 
Har ni haft en bra helg? 
2008-05-11 @ 20:47:29 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Lilla Malin

Låter som en skön helg :D

2008-05-11 @ 21:14:17
URL: http://lillamalins.blogg.se
Postat av: Louise

Jag har haft en mega bra dag, jag trivs som kräftan i grytan, (där var jag lite rolig xD) Haha.

vad kul att ni hade skoj på krogen! :P

2008-05-11 @ 23:27:38
URL: http://Louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback