Den där jäkla routern!


Boyfriend - Alphabeat

Hej på er!

Jag tror jag blir tokig på vårat internet. Eller är det routerna man ska skylla på? Vi lyckas iallafall "lura" det så att en dator i taget kan få internet. Nu är det min tur för resten utav kvällen! Snart hoppas jag att pappa fixar det trådlösa, är trött på att inte kunna blogga när jag vill.

Idag hade jag mitt svenska muntliga nationella. Jag är så glad att jag klarade av att genomföra det trots allt. Den värmande kramarna och uppmuntrande orden både innan och efter hjälpte något enormt! Mitt tal handlade om min farbror och om hur han lämnat ett stort avtryck hos mig. När jag under talet tog en "paus" för att hämta andan igen så tänkte jag bara "Nu gör jag det här för dig!" och så fick jag nytt syre och avslutade det. Dock med tårar och darrande röst. Men jag klarade det!

Hur är det med er? Hänt något kul på senaste?
2008-11-11 @ 19:36:24 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

aaaw... vad kärt! :)

fick du reda på betyg direkt?

2008-11-11 @ 21:09:48
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback