En dag i soffan!

Hej på er!

Sitter fortfarande på brorsans dator. Just nu kollar jag igenom hans musik och hittade soundtrack från Pirates of the Carribean. Riktigt bra låtar måste jag säga, har aldrig riktigt tänkt på det! Den bästa är nog "He's a pirate". Nu blev jag sugen på att se filmerna. Kanske en Pirates filmkväll snart?


Idag har jag legat i soffan hela dagen och kollat på film. Det har blivit Hotel Rwanda och Chuck & Larry. Båda filmerna är bra. Den första på ett samtidigt hemskt sätt och den andra på ett mysigt sätt.

Såna här dagar behövs verkligen. Då man inte gör nånting. Men samtidigt så är det ganska deprimerande. Man sitter där i sin ensamhet och saknar en person. I mitt fall Linus. Tänk om jag skulle träffat honom idag istället?

Äsch, man behöver dagar då man saknar också. Då har man något att längta till och man känner extra mycket hur man tycker om varandra!
2008-11-02 @ 18:25:03 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

det är rätt skönt o bara glo på film en hel dag :D fast jobbigt när man saknar någon :(

2008-11-03 @ 16:06:55
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback