En egen namnskylt!

Idag fick jag hem ett brev från bemanningscenter där jag är anställd. Jag fick förlängd anställning till 28 februari 2009 och så en namnskylt som jag ska ha på jobbet!


Imorgon ska jag dit och lämna anställningsbevis och skriva in tillgänglighet för bla. julhelgen! Snälla, ge mig jobb då! Vi pratar om massor av pengar då, I need them! Haha, det kan vara kul att se hur dem firar jul bland mina åldringar med! Klart det är trist att inte vara hemma på julafton, men det handlar bara om några timmar. Så tiden finns för familjen med.
2008-11-11 @ 19:59:45 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Tänk om mitt jobb kunde ringa in mig... herregud, eller ge mig tider. SÅ jävla svårt kan det väl ändå inte vara!!! :P

2008-11-11 @ 21:11:35
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Tessan

Visst kändes det vuxet att få allt det där? :D

2008-11-12 @ 13:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback