Fortfarande overkligt!

Hej på er!

Tack för alla Grattis :). Det känns fortfarande ganska overkligt, men lika skönt! Gissa om jag har varit ute och kört mycket bil igår och idag? Om jag säger att jag har träningsvärk i vänster vad under knävecket kanske ger en hint?  Det är sådan frihet, god vad skönt! Haha, kan inte sluta tänka på Inspektörens ord.. "Jag får väl börja med att säga..... Grattis, du har precis tagit körkort!" .

Nu pratade jag precis med farmor och jag ska svänga förbi henne om ett tag. Hon har ett "litet kuvert som man måste få.." till mig! Så söt så min lilla farmor <3.

Hur är det med er då? :)
2008-11-20 @ 17:25:53 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

haha, hade inspektören sagt så till mig hade jag dött.. då hade jag tänkt "herregud, jag kuggade!"



Och jag har planerat min uppkörning, typ vad jag ska säga till mina vänner och så :P

2008-11-20 @ 18:01:52
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: baaaaaaaaaaaah

erkänn när inspektören sa det började man fnittra som om man vore tolv år!!

2008-11-20 @ 18:20:59
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback