Jokern, Scream och andra läskigheter!

God morgon!

Ja för mig är det morgon, gick upp för 40 minuter sedan. Var helt däckad när jag först vaknade vid elva så jag tillät mig själv att sova lite till. Man måste ju även passa på att sova ut för imorgon är det skola igen med tidiga mornar.

Gårdagen var iallafall bra. Blev utgång på Toxic med Tessan, Anna, Linus och Marcus. Vi var tidiga så de höll på att dammsuga när vi kom, haha. Men det var skönt att inte behöva trängas i baren iallafall utan vi kunde lugnt stå och bestämma oss vad vi ville ha!
     Det var inte många utklädda heller men de som var utklädda var inte roliga. Fyfan, mina skräckfilmsmardrömmar blev sanning när jokern, scream, pingvinen från batman och en som liknade en av de från The Strangers (äckelfilm) klev in i rummet..

 

Vi hade också sådan tur att Adde och Christoffer kikade förbi så vi fick bilskjuts hela vägen hem. Tack Adde!
Hur var eran halloweenkväll?
2008-11-02 @ 13:05:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback