Ledig dag!


Idag är hela skolan ledig eftersom vi var i skolan hela dagen igår. Riktigt skönt! Hittils idag har jag hunnit med;
 - En god frukost som innehöll kalaspuffar!
 - Kolla på Xena krigarprinsessan. (Det älskade jag när jag var mindre!)
 - Städa rummet och bädda rent!
 - Duscha länge och varmt!

Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske se en film. Lite senare ska jag till kvantum med Antonia och handla lite. Jag och brorsorna är hemma själv så jag ska stå för middagen ikväll. Det kommer att serveras Lövbiff, potatiskroketter och bearnaisesås! Min man kommer även ner senare så det kommer bli en mysig kväll med Edwar Scissorhand, Baywatch, onyttigheter och mys!
2008-11-14 @ 12:52:00 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback