Lördag is the best day of the week!

Idag är det ingen vanlig dag.. idag är det en grå och trist lördag! Ganska vanligt ändå va?
Men idag ska den gråa trista lördagen bli rolig och bäst! Nu under dagen ska jag städa rummet (inte det roligaste, kanske) . Ska även med Antonia till centrum där hon ska köpa sina första strumpbyxor - Det är en stor dag idag!

Lite senare kommer Linus ner och ikväll blir det utgång!! Jag är så himla laddad så det inte är sant.
I wanna dance and get drunk (utan att låta som en fjortis!) . Det är lönhelg också så det kommer vara mycket folk ute, underbart!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och börja dagen på riktigt!
Hur ser eran lördag ut?

2008-11-29 @ 10:25:19 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Min lördag ser riktgit lugn ut, film och lite så mysigt (:

Jag har kört idag, hö,hö,hö.. stackars mig. En buss körde nästan rakt in i mig.. HEMSKT! :O fick flera hundra motorstopp där.. hahha.. och sen fick jag ett motorstopp vid rödljusen som vanligt (SUCK!!!!!!).. det verkar inte bli något körkot för Louise :P

2008-11-29 @ 14:38:06
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Louise

Oj.. glömde skriva det jag egentligen skulle..



HA EN SKITROLIG KVÄLL och röj på dansgolvet :P

2008-11-29 @ 14:39:11
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback