Sing star-stjärnor!


Jag och Antonia ägde den här låten!

Hej på er!

Hoppas att allt är bra med er! Jag ber verkligen om ursäkt för den dåliga och värdelösa uppdateringen. Men nu är det helg och då prioriteras annat. Fredag kväll plus en del av lördagen spenderades med mannen min. Kvällen vigdes åt tjejkväll hos Erica med henne och Antonia. Vi åt hemgjord pizza, sjöng singstar och såg på film! Hur jäkla kul som helst. Vi måste göra om det igen, snart!

Nu ska jag nog hoppa i säng! Sov gott <3
2008-11-16 @ 02:37:45 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Vad fick ni för poäng? ;P

Jag äger på typ alla låtar förutom denna.. fast jag fick ändå grymt mycket poäng. :P Typ när du gick och la dig, satt jag och tittade på mamma mia .P

2008-11-16 @ 12:00:41
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback