Utmaning!

Jag har blivit utmanad av ElinErica .
Regler :

  • Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg .
  • Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
  • Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag är livrädd för clowner, människor på styltor och hästar!
2. Jag är en glasögonorm! (kombinerat med linser)
3. Jag är mjölkproteinsallergiker!
4. När jag kör bil och gasar på så låtsas jag att jag sitter i en rallybil! (Gör "ÖRN-ÖRN" -ljud!)
5. Jag måste alltid ha ett svar på varför saker är som dem är! Jag nöjer mig inte med "Det bara är så, acceptera!".
6. Jag sover med gosedjur (Om jag inte har pöjken brevid!)
7. Min favoritmat är ravioli. (skulle kunna leva på det!)

Jag utmanar; Antonia, Louise, Emelie, Tobias, Sabine, Anna & Lisa!

2008-11-06 @ 20:32:28 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer

Postat av: Tobias

redan gjort :D:D

2008-11-07 @ 10:17:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Sabine

jag har redan gjort den utmaningen :)

2008-11-07 @ 10:37:53
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Vild besten

Tjena katten sökte runt på google och hitta din profil.. jätte söt bild ;)

2008-11-24 @ 08:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback