Välkommen Fredag!

Jag har haft världens slappaste och skönaste skolvecka men ändå är det hur underbart som helst med fredag! Idag går vi vanlig med vanliga lektioner 9.35-15.00. Har prov i Religion idag också, om kristendomen men det känns inte som något problem.

Efter skolan åker jag in till Hufvudstaden med Antonia och Erica. Där ska vi gå och se Twilight på bio. Nu hoppas jag att den är lika bra som alla säger, annars är jag nog den enda människan på jorden som inte blir helt besatt. Så kan det väl inte vara?

Nu ska jag sätta i linser och sminka mig, sen bär det av till skolan!
Ha en bra dag allesammans!

2008-11-28 @ 08:32:20 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Alla säger att den ska vara helt underbar, bra, bäst osv.. inte ens reklamen för den har fängslat mig. Hihi.. (A)



ingen kan döda dig, då blir jag aaaarg!

2008-11-29 @ 01:07:56
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback