Våra händer formar ett hjärta!

Hej på er!

Nu har jag landat här hemma igen. Har dock varit hemma sedan halv fem men jag har varit taxi åt brorsan i två omgångar. Man sladdar galet ute i snön! Ja, snö. Den kom i fredagsnatt och den är superfin. Sorry Louise! ;)

Helgen har varit hur mysig som helst. Bara jag och Linus. Vi har gått promenad i snön, sett filmer, ätit massa gott och haft snöbollskrig som slutade med att jag landade på rumpan! Tiden gick dock alltför fort, men som tur är ses vi på onsdag igen. Jag har inte skrivit så mycket om oss faktiskt, men jag kan tala om att jag är kär!

 
2008-11-23 @ 20:07:17 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Emmaa

Sött! (:

Ja visst var de lite gulliga, även fast själva namnet typ ger en rysningar! :D

2008-11-23 @ 20:13:41
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: Louise

hahaa åååh, snö :'( :P

jag får flytta till huvudstaden helt enkelt.:P



Jag älskar sådana bilder som den i inlägget. Så sjukt gölligt :D

2008-11-23 @ 20:29:29
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback