cancermaskin och vuxenpoäng!

Nu på kvällen var jag, Tessan & Antonia ute på powerwalk. Jag och Tessan la oss även i cancermaskinen en stund. Riktigt skönt var det! Börjar känna mig riktigt blek igen.

Imorgon ska klassen på Nordiska museet (Döda mig?) . Inte ens läraren vet vad vi ska göra där. Men vi har tydligen en guide som ska visa oss runt och blaha. Om det är något jag verkligen hatar så är museum! Ryser bara jag tänker på det, uuuh.. Men jag får väl bita ihop som alltid. Varför är det så att när man väl släpps ut ifrån skolan fängelseväggar så ska man åka och göra tråkiga saker? Hur tänker dem egentligen?

Nu kollade jag på museets hemsida och jag tror det är detta vi ska kika på;

"Vuxenpoäng;
För 100 år sedan började vuxenlivet efter konfirmationen. Finns det några tydliga steg in i vuxenvärlden idag? När är man vuxen egentligen? Hur blev man ihop förr i tiden? Och finns det andra som påverkar ditt val av partner?"

Låter inte ens kul!
2008-10-07 @ 22:09:33 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Antonia

Stackars människa! På naturhistoriska kan man i alla fall smita bort till nått annat ställe, kanske gömma sig bland dinosaurierna :P



sv: jaaa, jättesöta! :D

2008-10-07 @ 22:45:28
URL: http://avengedsevenfold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback