en ögonblick av lycka!


Idag när jag satt på tåget i Älvsjö påväg hem från Hufvudstaden så kände jag ett sånt lugn. Jag åkte ifrån Linus efter att ha spenderat ett dygn med honom. Jag lyssnade på Dancing Queen samtidigt som jag kollade ut i mörkret och såg massor utav lysen från hus och lägenheter. Det var hur fint som helst! Det jag såg framkallade ett ögonblick av lycka.

Jag började tänka på hur bra allting är just nu. Jag ville bara sitta där och kolla ut genom fönstret lite till, men som alltid började tåget rulla och det jag såg försvann. Men känslan stannade kvar. Känslan av att allt verkligen är bra!
2008-10-30 @ 22:42:31 Funderingar, tankar Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback