förkylning & kvinnlig förbannelse!


God morgon!

Är det möjligt att bara bli mer och mer förkyld hela tiden eller är det bara jag? Nu har det hållt på i snart tre veckor och jag blir tokig. Nu har hostan kommit också. Visst är det härligt med höst och förkylningstider? Jag har också fått den kvinnliga förbannelsen nu så jag känner mig inte jättesexig om jag säger så!

Ska inte klaga, för idag är jag ledig! (Som alla andra onsdagar också!) Schemat för dagen ser ut på följande sätt;

- Körskola 11.20-12.00
- Optikerna 12.30 ->
- Handla halstabletter och clementiner!
- Hem och se på film i härliga soffan!


Visst låter det som en bra dag?
Nej nu måste jag göra mig iordning! Ha en superdag!
2008-10-22 @ 10:22:01 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Att ligga i soffan och titta på film är mycket bättre än att avra i skolan och göra alla dessa förbaskade studiebesök...



krya på dig förresten! :)

2008-10-22 @ 13:51:07
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback