fredag 31 oktober

God morgon!

"Hur dum i huvudet är jag egentligen?" - Det var min tanke när klockan ringde 7.30. Jag vill ju bara sova ut, något jag inte gjort en enda dag på lovet. Stupido! Men är man dum att tacka ja till jobb på morgonen så får man skylla sig själv. Det kommer kännas bra när lönen kommer men inte idag! Nej nu känns det bara jobbigt. Speciellt när både mamma och pappa är lediga och ligger där nere och sover skönt.

Nej på med det glada humöret och ut i regnet, det är bara tre timmar det gäller nu!
Ha det så skönt i sängarna!
2008-10-31 @ 07:58:06 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: alexandra

Jobbigt,lycka till! :)

2008-10-31 @ 10:20:58
URL: http://allis.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback