ingen förtjänar det!

För ganska exakt ett år sedan fick jag reda på att en väldigt speciell person drabbats av cancer i magen.
Förra veckan fick jag veta att en kompis fått Akut leukemi.
Idag fick jag reda på att en som jag jobbat med i mer än ett år fått levercancer.

Varför drabbas folk av den hemska sjukdomen? Fler och fler personer i min närhet drabbas, det känns faktiskt läskigt. Trots att man försöker tänka att allt kommer gå bra och de kommer bli friska så finns ju tanken där, tänk om de faktiskt dör? Nej så får man inte tänka, det kommer bli bra! Ingen förtjänar att få cancer.

Fan ta den äckliga sjukdomen!

2008-10-28 @ 20:57:17 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback