krig om duschen!

God morgon!

I min familja går alla upp nästan samtidigt. Och 3 av 5 ska in i duschen. Just nu har vi bara en dusch då den andra är under construction så det blir krig varje morgon. Så idag gick jag upp halv 7 för att hinna duscha innan de andra börjar slåss. Sedan gick jag och la mig i sängen i 40 minuter innan jag gjorde mig iordning. Det var riktigt skönt måste jag säga och jag slapp rivsår och sparkar!

Nu ska jag till tåget om ett tag, eller ja om en halvtimme. Är verkligen inte van att ha såhär mycket tid att sitta av innan jag ska iväg! Hur är det med er idag?

2008-10-08 @ 08:12:34 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

usch vad jobbigt när alla ska duscha samtidigt :| jag mår bra idag. hur mår du? :)

2008-10-09 @ 16:15:37
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: Noomie

härligt :P

2008-10-11 @ 12:36:04
URL: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback