röda havet ur näsan!

God morgon kära bloggers!

Vilken natt. Jag gick och la mig vid halv ett efter att ha skrivit ihop och skickat ett PM. Sedan somnade jag ganska fort men vaknade igen vid två av att jag var så kissnödig (Vilket händer i stort sett varje natt!) . Men det var bara upp och lätta på trycket. Sedan somnade jag igen och klockan sex var det dags att vakna igen. Denna gång av att röda havet kom ur min näsa! Mysigt va? Så det var bara att studsa upp till toan och hänga över handfatet. När det var klart kändes det meningslöst att gå och sova i några minuter till så jag duschade då och gick sedan och sov en timme igen, mycket skönt!


Nu på morgonen fick jag ett sms av en "kompis". Jo vi räknas väl som kompisar trots att jag tycker han är sjukt jobbig till och från. Men han har en bra sida med, det har han. Iallafal i sms:et stod det att läkare kommit på varför han varit sjuk. Anledning är att han drabbats av akut leukemi. Jag trodde inte jag skulle bry mig så pass som jag faktiskt gör nu. Men jag menar. Vem fan förtjänar att drabbas utav något sånt? Oavsett hur mycket "pain in the ass" en människa är, så är det inte rättvist. Jag hoppas verkligen att behandlingen fungerar och att han blir bra snart igen!

Oj jag ber om ursäkt för all text men ja, kände att jag hade en del att skriva!
Nu måste jag göra mig iordning i kylan (De håller på och byter våran ytterdörr!) så det är kallt här kan jag lova!
Ha en bra dag allesammans!

2008-10-24 @ 08:01:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

aldrig rättvist :(

2008-10-24 @ 13:02:24
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback