Tisdag 28 oktober!

Hej på er sockerbomber!

Är allt bra med er? Jag får nästan lite dåligt samvete för min kassa uppdatering. Den är verkligen värdelös. Men ändå är ni inne och kikar här dag efter dag. Det känns riktigt bra!

Igår var jag hos Linus hela dagen <3. Därav den otroligt täta uppdateringen (?). Men nu under lovet blir det så, prioriterar livet utanför datorn, hah. Med kompisar, pojkvän och familj! Men det tror jag nästan att vi alla gör! För när ska man annars ha tid att umgås så mycket som möjligt om inte på lovet?

Vad sysselsätter ni er med under era lediga dagar? Tell me :)

Jag, min boy och mina girls!
2008-10-28 @ 13:06:13 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback