4-2 mot AIK!!!

Hej på er!

Ja som alla andra Comhem:are i denna stad (vad jag vet) så var både internet, tv och telefon helt utslaget igår pga att någon kabel gått sönder, eller grävts ner/upp. Ja, versionerna låter olika från vem man pratar med. Nästan som viskleken. I början är det en mening som sägs och i slutet en helt annan. Iallafall så är det igång igen nu, tack och lov!

Jag har idag spenderat dagen uppe i ishallen där minstingbrorsan har cup. Jag har stått i ösregn (hade dock ett partytält över mig) fast det räddade mig inte från att bli genomblöt eftersom det samlas vatten i små gropar. Men i vilket fall som helst gick det bra och killarna vann matchen vi såg på med 4-2 mot AIK! Kan nog inte bli bättre..

Vad har ni hittat på denna regniga lördag?
2008-09-06 @ 16:51:03 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback