fruktad fickparkering!


Hej på er!

Jag kom hem för en liten stund sedan. Slutade skolan runt 16 och efter var det lite pluggning på körskolan som gällde tills lektionen väl började. Då var det parkering av olika slag som gällde. Både "vanlig" och backning in på parkering och lite så. Men sen gott folk, sen.. då blev det dags för den fruktade fickparkeringen som jag varit nervös för över en vecka nu. Vi letade rätt på ett bra ställe och ja.. det var bara att ta ett djupt andetag och sätta igång. Hur gick det nu då? Jo sörrni, det gick helt jävla fucking perfekt! På första försöket, och jag utbrast glatt "Det gick ju!!" varpå läraren började skratta och frågade vad det var jag varit nervös över. Ja inte vet jag, det var ju inte svårt!!

På nästa lektion som är på onsdag ska jag öva "vändningar där man använder sig av trafikkorsningar".
2008-09-08 @ 18:38:41 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback