iskall dag!

Hej på er!

Jag har varit hemma ett tag men inte riktigt haft tid att sätta mig ner och koppla av förrän nu. Och då ska jag snart iväg och träna Friskis & Svettis med Erica och Antonia. Det ska bli skönt att äntligen komma igång med träningen. Jag (Läs; Mamma!) ska även betala gymkortet så jag får hem det snart!

Dagen har förövrigt varit kall och seg! Kall speciell, herregud. Är det november eller september?
En bra sak med idag är att jag fick hem ett Medlemskort från Viperroom (Visste inte ens att jag ansökt om ett?) men det tackar man för iallafall. "Detta kort ger alltid en tjej + tjejkompis fri entré samt företräde i kö."

Hur har eran dag varit?
2008-09-15 @ 18:18:11 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Ansökt om ett på fyllan! ;)

2008-09-15 @ 18:37:15
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, japp. Vi hade svenska i 30 minuter sen hade vi människor i behov av stöd i 30 minuter. Så det blir ju typ en lektion xD Hade jag fått reda på det hade jag adlrig åkt dit.

2008-09-15 @ 18:39:00
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback