livet efter gymnasiet!

God morgon!

Idag har vi sovmorgon till 9.50 för att vi ska gå på en teater som heter "Livet efter gymnasiet" eller "Forever young". Alla treor ska iallafall se den och jag hoppas den är bra och håller på i flera timmar så att vi inte kan gå på våran Etik lektion i eftermiddag.

När klockan ringde för 10 minuter sedan var det inga problem alls för mig att gå upp. Jag har en sån bra känsla i kroppen och jag ser så mycket fram emot helgen så varför inte lika gärna gå upp på morgonen utan att hoppas jag vore död istället?!

Nej nu måste jag göra mig klar.
Ha en bra dag allihopa!
2008-09-18 @ 08:39:36 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

vad sker i helgen då? :)

2008-09-18 @ 11:12:53
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, vlket härligt inlägg! Du verkar så positiv mot allt xD hahah..



Hoppas dagen var bra? slapp ni etik lektionen? :P

2008-09-18 @ 14:24:25
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback