perversa OP3!

Hej på er!

Idag är en bra dag bortsett från att klockan ringde 06.30. I skolan var det skoj och jag går fan i världens sjukaste och perversaste klass! Helt underbart är det, som jag skrattat idag!

Efter skolan så gick jag och Tessan en sväng runt ringvägen! Härligt var det och nu vill jag verkligen lägga ner tid på träning och allt vad det innebär. För man mår ju så mycket bättre, både fysiskt och psykiskt av att röra på sig!

Nej nu är jag hungrig!
Har ni haft en bra dag?
2008-09-11 @ 17:14:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

Haha, vi är fan perversa! Men det gör ju bara det hela väldigt kul! :D

2008-09-11 @ 19:08:31
URL: http://mashram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback