skolfoto med spex


God morgon!

Hur står det till med er? Här är det bara fint trots dålig uppdatering. Har massor på schemat samt brist på saker att blogga om. Men det ordnar sig nog snart.

Idag är det dags för det årliga skolfotot som man både älskar och hatar. Tankarna går "Jag måste bli bra!", "Fan, tänk om håret ser konstigt ut?", "Vad ska jag ha för kläder på mig?" .. Frågan om kläder är idag inget bekymmer då jag går omvårdnad och det är dax för spex. Ja ni kan nog nästan gissa hur klassen kommer att se ut? Ni får se bilder i eftermiddag. Nu ska jag fixa håret "så det inte ser konstigt ut!"...
2008-09-30 @ 06:55:27 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

woho ni var jättefina :)

2008-09-30 @ 10:21:37
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback