utgång ikväll!

God morgon!

Första sovmorgonen på hela veckan, superskönt! Vi börjar dock med naturkunskap där vi har prov på Evolution och ekologi? Kan det vara så? Som ni kanske förstår har jag inte pluggat något. Har haft bättre saker för mig i veckan. Men får hålla tummarna för att jag kommer ihåg nånting iallafall.

Efter skolan går jag direkt och jobbar 16-20 på pizzerian. Och efteråt kommer pappa och hämtar mig så får vi ralla hem för då måste jag kasta mig in i duschen och fixa mig snabbt. För jag och Antonia ska ta 21-tåget härifrån in mot Hufvudstaden där det blir utgång ikväll. Vi kommer möta upp Linus med kompis(ar) förhoppningsvis :).

Så det här blir enda inlägget idag, men ni får ha det superbra idag!
2008-09-26 @ 07:57:08 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Hoppas du får en super bra dag och kväll! :)

2008-09-26 @ 08:13:02
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Marie

hoppas du hinner, låter streeigt :S

2008-09-26 @ 16:59:41
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback