Grattis gamlingen!

God morgon! Idag vaknade jag redan vid halv nio och kunde då inte somna om, så jag gick upp och åt frukost tillsammans med mamma och lillfjanten vilket var otroligt länge sedan. Vi äter i stort sett jämt var för sig förutom mamma och pappa som äter tillsammans och läser DN. Typiskt gifta va? Fast jag kommer inte läsa DN, jag och min man får dela på Aftonbladet eller Hänt bild!

Idag är det lördag och Erica fyller hela 19 år. Grattis gummsan! :D
Ikväll blir det då fest för att fira gamlingen och gud så jag är taggad. Det kommer bli så roligt så! Jag kan inte heller vänta på att få ge min present - såååå bra!

Nu ska jag bädda rent i sängen med nytt påslakanset - Får ju manligt besök i natt! Sedan så ska jag skjutsa lilleman till ishallen och svänga förbi nere i centrum och kolla efter strumpbyxor och ramar. Vad ska ni göra idag?
2009-02-07 @ 09:57:23 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Grattis till henne :)



Låter som en härlig dag, jag ska snart åka till Malmö för en kväll med familjen hos syrran och hennes sambo! :) hihihi..



Ha så skoj ikväll du! :D



(Jag kunde inte skriva in min bloggadress.. men du vet nog vem det är ;))

2009-02-07 @ 11:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback