Levnadsstatus; Positiv!

Hej på er!
Vill bara meddela er att jag lever och har det bra. Jag sitter för tillfället hemma hos Linus och käkar på en macka. Han är iväg till skolan ett tag men jag lovade att ligga i hans säng och vänta på honom.. naken! Jag hoppas att han kommer snart så att vi hinner mysa lite innan han ska tillbaka och jag ska till praktiken!

Mitt rum hemma är klart och det blev jättesnyggt (Pappa skickade en mms-bild igår) men jag kommer inte hem förrän på fredag eftermiddag så får vänta med att se resultatet helt och hållet. Gud vad spännande!

Nej ni, nu vet ni att jag lever,
hoppas att allt är bra med er.
2009-02-04 @ 10:42:54 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: JOSEFINE

sv: godmorgon på dig med :)

2009-02-04 @ 11:34:35
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Marie

bra att du lever :)

jag har faktiskt inte sätt grinchen :D

2009-02-04 @ 11:46:54
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback