Superkul kväll!!

Hej gott folk! Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni mår bättre än vad jag gör idag. Men samtidigt betyder min baksmälla att jag hade jäävligt roligt igår. För det var precis vad jag hade. Trots att hela rummet snurrar nu och maginnehållet vill upp igen så var Ericas 19-årsfest en kväll som sent kommer att glömmas. Fan vad kul det var och jag vet att jag pratar för flera. God mat, grymt sjuka och roliga charader, singstar och dans! Helt klart en toppenkväll!

Bilder kommer sen när jag fått igång min egen dator. Det är en hel del bilder men min blogg har varit så bildtom på senaste så den mår bara bra av det.

Nej nu ska jag försöka ta mig upp och äta, samt dricka något!
2009-02-08 @ 12:45:18 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

"..sent kommer att glömmas."

Jag kommer nog ALDRIG att glömma den! Fan vad kul jag hade! Det var riktigt länge sen. Vi äger på sing star - Karma Chameleon. ;)

2009-02-08 @ 17:05:48
URL: http://mashram.blogg.se/
Postat av: Erica,

Det var riktigt kul ja! :D

2009-02-10 @ 11:03:20
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback