Tvillingmamma, disneyland och pojkvänsbesök..

Mitt rum är klart, men jag har för tillfället inget skrivbord så datorn är inte igång. Därav den dåliga uppdateringen (sitter nu vid brorsans dator). Rummet blev jättesnyggt, ni ska få se bilder sen när jag fått igång min dator och så.

Hur är det med er allihopa? Jag hade nu 225 inlägg att läsa på bloglovin och det tog sin lilla tid. Men det är mysigt att sitta och läsa om vad som hänt i era liv de senaste dagarna. En ska bli tvillingmamma, enas pojkvän kommer idag, någon vill till Disneyland.. Ja, ni ser. Det är en massa saker som händer och sker.

Själv längtar jag till imorgon då Erica fyller 19 år och ordnar lite fest. Det ska bli väldigt roligt för nu var det ett bra tag sedan jag var på fest och konsumerade alkohol. Men framförallt var på fest och hade roligt med kompisarna! Även min man kommer ner imorgon för att fira Erica.

Nej ni, nu ska jag göra annat ett tag!
Vi hörs kanske senare ikväll, annars när jag har min dator igen,
Ha det toppenbra!
2009-02-06 @ 15:21:07 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Sabine

"av hela mtit hjärta" på latin :)

2009-02-06 @ 15:57:12
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback