Vad händer med mig?

Okej, nu var jag tvungen att lägga mig ner. Höll på att svimma. Allting började snurra och det började tuta i öronen samtidigt som jag riktigt kände hur färgen försvann. Vad är det som händer med mig? Det känns fortfarande mysko, är helt skakis och kallsvettig!

Herregud.

Update! Jag pratade just med mamma och hon tror att jag kan ha reagerat på energidricka. Såndär Powerking. I helgen blandade vi även BurnVodka och sen så igår drack jag en och idag 2 st (energidricka) och när jag tänker efter så har mitt hjärta slagit konstigt både idag och igår, men jag har inte tänkt på det. Men fan, jag trodde inte man kunde reagera såhär på sånt? Men enligt mamma så kanske inte hjärtat och kroppen pallar med den mängd av olika saker som finns i dessa drickor. Okej, jag blev lite skaj och är fortfarande skakis och svimfärdig! Har ni varit med om något liknande?

Här kan man läsa om enegridrycker:

"Ämnet i dryckerna som misstänks vara farligt är taurin. Studier tyder på att taurin kan störa hjärtats rytm, så kallad hjärtarytmi, vilket kan leda till plötslig död. Taurin misstänks också kunna ge farligt lågt blodsocker."

-
Powerking innehåller taurin och en hög koffeinhalt!
2009-02-10 @ 13:16:29 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

ja, jag kan få så ibland om jag dricker red bull :) men det går över. drick inte mer bara.

2009-02-10 @ 14:48:56
URL: http://mariejhk.blogg.se/
Postat av: Louise

Stay away från det där ;) ahahha!

Här ska minsann inte bli nga dödsfall!

2009-02-10 @ 15:00:24
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: lisa

2009-02-10 @ 20:16:31
Postat av: lisa

va läskigt att de står sådär. och va läskigt att du mådde sådär. jag har aldrig fått något liknande men jag har hört att man absolut inte ska blanda sprit och sån där energidricka för de är farligt men jag har aldrig varit med om någon som mått dåligt över de iaf. :/

2009-02-10 @ 20:18:23
URL: http://lisisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback