Årets första dag!

Så var 2009 här.
Gårdagen spenderades med Linus + hans familj hemma hos hans mosters pojkvän, mostern och hennes barn. Det var hur trevligt och roligt som helst. Och vilken mat. Herregud! Det var hur jäkla gott som helst. Safftas i munnen bara när jag tänker på det. Mmmmmm.. Det var buffé med allt möjligt; Kycklingspett, fläskfiléspett, hasselbackpotatis, pestopasta, friterade tigerräkor, bröd och sallad. Ja vad kan man säga mer än att det var något grymt gott?

Innan tolvslaget begav vi oss till Hammarbybacken där vi tog oss upp till toppen. Där ser man ut över hela stockholm! Vid tolvslaget skålade vi i champagne (alkoholfri för mig) och jag fick välkomna det nya året med kyssar från min man! Det kunde inte bli bättre.

Det var fyrverkerier överallt. Fatta alla pengar som spenderas på det. Galet. Men även galet fint!!

Vid halv två så satte jag och Linus oss i bilen och körde hemåt hit och halv tre var vi hemma. Men jag somnade inte förrän efter fyra någongång. Det blev inte mycket sömn för mig inte. Jag gick upp 06.15 och körde iväg till jobbet där jag var till 14. Det var inte det minsta roligt att gå upp imorse. Min man låg ju där alldeles varm och go!

Ja, allt som allt. Mitt nyår var helt underbart! Det bästa jag haft faktiskt. Hur var erat?

2009-01-01 @ 19:12:04 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

När du gick upp eller var på väg till jobbet, då låg jag fortfarande vaken. Kunde icke somna! :(

2009-01-01 @ 21:11:21
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: zarah

fin blogg du har! :)

2009-01-04 @ 17:53:54
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback