Blondinbella dansar ikväll!

Jag och mamma brukar alltid sitta och kolla på Let's Dance när det går på tv. I år är inget undantag. Det känns nästan som att det finns ännu mer anledning att titta i år. Blondinbella är ju med för tusan.

Hur ska det gå för blondinen? Kommer hon att åka ut tidigt i programmet eller kommer hon att vinna? Hon tror på vinst. Om hon vinner tror jag att det kommer bli många diskussioner om huruvida hon vann för att alla hennes fans röstade på henne eller om hon vann för att hon faktiskt är duktig!

Allt detta återstår att se. Jag har bara en sak att säga..

Let's Dance!
2009-01-09 @ 16:08:17 Tv & film Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

haha, kommer du ihåg förra året...? Då jag berättade hur avis jag var, att jag också villa sväva omkring i armarna på en av dansproffsen? ahha, gissa vem som sitter klistrad... kanske själv hoppar upp och tar mig ens väng om... det är vanligt att det händer när någon poffsig dans visas på tv ;)



Det är klart att det kommer bli drama om blondinbella tar sig långt, eventuellt vinner pga sina fans.. är man känd och stor så är man! ;P hah!





2009-01-09 @ 17:07:31
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback