Fin söndag

Good morning sleepyheads!

Idag är det världens finaste väder ute. Snö, sol och alldeles vindstilla. Fick ett sms av min man och hos honom är det hela tretton minusgrader. Whoa! Jag ska dit sen idag, äntligen riktigt vinter!!  Jag vet inte riktigt hur kallt det är här då mamma tagit sönder våran termometer, men kallt är det nog.

Jag är supertrött trots att jag sovit tolv timmar (!) . Men kroppen behöver nog ta igen sig efter tre dagars jobb. Sov trots allt bara 7 timmar på två dygn efter nyår.

Vad ska ni hitta på idag?
2009-01-04 @ 10:47:28 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Jag har kikat in i på din blogg hundra gånger ikväll (eller igår), såg inte detta inlägget... ahha, först nu det syns.



VI HAR SNÖSTORM, DET SNÖAR ÄN! :D:D:D

2009-01-05 @ 01:48:41
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback